Hur är det?

Hur mår jag idag? Jag känner mig som en stor suck idag. Det är som att luften har gått ur mig och jag börjar att fundera på om jag också bara ska rycka på axlarna och kanske inte bry mig så mycket om allt... för varför skall jag göra det när jag ändå saknar den där responsen som man brukar vilja ha?
Hur mår du i axeln idag? Det gör ont... men tack för att du bryr dig.
Hur mår du? Har du några funderingar? Jag mår så där, jag har mycket funderingar och jag känner mig lite nervös, jag lämnar ju en del av mitt liv... men tack för att du bryr dig.
Hur vill du ha det? Jo jag skulle vilja göra si och så... men tack för att du bryr dig.
Hur har din dag varit? Ganska seg och lång, jag är trött men vill kanske göra något mysigt ändå, kanske hitta på något... men tack för att du bryr dig.
Förlåt för att jag inte plockar undan efter mig, tycker du att det är jobbigt att plocka efter folk? Ja, jag tycker att det är lite jobbigt men vad bra att du ska bättra dig... men tack för att du bryr dig.

Visst är jag snäll som tänker på mig själv?!

Kommentarer
Postat av: snällmoster

Är det ingen som bryr sig om dej?Lilla gumman,Jag bryr mig iallafall jättemycket!!Det är bara att ringa!Mosters lilla gulljänta! Pussar o Kramar

2010-02-18 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0