Jaha... vad händer nu?

När det inte går att beskriva... När man varken vet ut eller in... När man vill försvinna...När man inte orkar att förklara... När man känner sig ganska värdelös... När man behöver mer...När man trodde... När man är ledsen...När man skämms... Hur gör man då? Min moster skulle svara "kom till mig" , Ebba skulle kramas, mamma skulle säga "Det ordnar sig skall du se", Anneli skulle säga " Du vet hur det är", Hobbe skulle lägga sin stora kropp i mitt knä, men kanske skulle jag välja lilla Ebba nu... bara kramas och bara vara. Även fast hon inte vet det så är hon en solstråle i mitt liv som jag älskar villkorslöst, precis som mina andra två gudbarn. I maj kommer det även en till liten krabat att älska för jag skall ju bli moster igen då.
Kanske behöver jag en tjejkväll med lilla Amanda snart, det är ju hennes tur att sova hos tant Jessie... bara titta på tecknat, äta godis och leka.

I morgon efter jobbet skall jag åka till Pelle och uppvakta honom på födelsedagen, sedan blir det middag hos syrran och Nicke med mr A. Jag skall ta på mig glada-Jessie-dräkten....
På lördag blir det party hos Pelle... jag tar på mig dräkten då också... Undra om jag ska sova hos mamma då? Ibland känner jag ett stort beroende av henne. Att bara få vara en dotter till en underbar mamma... och inte ha dräkten på sig... Kanske så orkar jag att förklara så...


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad är det som har hänt?????? Kram på dig!

2010-02-21 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0