Jobba och jobba

I ett hopplöst försök med att få någon att jobba min natt i natt så var det bara att ge upp och försöka tänka positivt. Men jag kan ärligt säga att det inte är lätt. Jag är fruktansvärt less på att jobba helger och speciellt nätter. Det är näst intill omöjligt att vara vaken en hel natt för mig.
Det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig till jobbet i kväll. Som tur är så fick jag bort mitt skift på söndag. Det vankas alla hjärtans dag då och den dagen vill jag umgås med mr A.
Idag har jag varit och shoppat det sista inför söndagen. Jag hoppas att mr A blir glad...
Vi har inte bestämt än för vad vi skall göra på söndag. Visst är det konstigt för att vara mig? Jag som mår bra av att ha kontroll och ha det planerat lite framåt.
Jag har känt mig lite tjatig på sista tiden när jag har pratat med mr A men det är nog för att han sitter i klistret ofta och man får inte några direkta svar... han kanske lär sig snart att jag frågar tills jag får svar... :-)

Nu är RAW bokad... det blir komikerkryssning imaj och jag bara håller tummarna för att Magnus Betnér skall vara med den här gången också. Det blir jag, mr A, Anneli och hennes sambo som åker. Det skall blir otroligt skönt att komma iväg. Det var jätte länge sedan som jag och Anneli hittade på något så det blir extra trevligt att åka med dessa tre. Jag såg att Peter Wahlbeck ska uppträda även denna resa, spännande att se om han blir avslängd igen! För mig får han gärna stanna hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0