Lycka

Oj vad jag har varit dålig på att blogga under helgen. Vi har pysslat hemma hos mr A med spackling, slipning och tapetsering. Ja, jag har lärt mig att spackla och slipa! Det var riktigt skoj måste jag erkänna. Jag tycker att det är väldigt trevligt att göra saker tillsammans även fast det medför slipdamm, gummiarmar och en hund som vill vara med PÅ tapeterna. Nu är sovrummet äntligen färdigt och det blev jättebra. Mr A har tapetserat helt själv och jag måste säga att han är väldigt duktig. Det var riktigt mysigt ögongodis att se på :-)

I natt kunde jag inte sova så bra... vid klockan 01:00 så steg jag upp för att röka... jag är van att ingen ser in i min lägenhet hemma så jag knallade in till fläkten i köket i bara trosor.... när jag tittade mot fönstret så såg jag att där stod det en kille med sin hund på gatan och kollade in på mig!!! Jaaa man är ju som man blev...

Igår var vi på birsta city för mr A skulle shoppa lite kläder. Som vanligt så hittar jag massor av fint till mig själv, jag fattar inte hur det går till... Hur som helst så hängde det en jacka som skrek efter mig, jag bara fastnade för den men med tanke på att jag måste blir mer ekonomisk så hängde jag tillbaka den när jag såg priset. I morse när jag mailade god morgon till mr A så skrev han att han skulle sponsra till halva jackan! Gissa hur fort bilen gick till birsta????! Jag har världens underbaraste pojkvän! Nu hänger jackan här hemma hos mr A och jag bara ler...

Jag känner mig jätte glad och tillfredställd med det mesta nu. Min panikångest käns bättre, ibland måste man stanna upp och tänka innan man kan smälta vissa saker men det bättre nu.
 Igår hade jag och mr A en liten pratstund. Vi tycker båda två att det känns onödigt med två boenden och två hyror, vi är ändå jämt med varandra. Så vi pratade om att jag och Hobbe ska bli stadsbor. Finns det något mer härligt än att bli sambo med han som man älskar?





Före och efter


min nya jacka! Hunden på bilden fick Hobbe igår av mr A


Hobbe är nöjd över sin nya leksak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0