Min dag

Igår kväll var jag nog väldigt osocial.. jag tänkte hjälpa mr A med tapetseringen mycket mer än vad jag gjorde men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Jag kände mig helt matt i kroppen... Jag får ta igen det i kväll istället, då skall jag vara den hjälpsamma flickvännen igen.

I dag har jag jobbat på facket. Det är ganska skönt att få slippa svara i telefonen ibland när man jobbar. Att sitta och pyssla med det man tycker är skoj. Nog för att det är jag och en massa gubbar men jag gillar dom. Han som är äldst på kontoret jobbar jag mest med och honom gillar jag mycket. Lättsam och rolig filur.

Jag bor fortfarande i stan, jag vet inte hur länge men jag måste nog hem och packa om snart eftersom att kläderna börjar att ta slut. Hobbes borste skulle det vara ganska trevligt att ha också. Det kan vara lite jobbigt ibland att bo i en väska, det finns inte så mycket valmöjligheter då.

Jag pratade med min kära vän i väster förut... hon är rolig den dära.... Hon berättade att hon skulle köpa en ny skoter men den var ganska ful. Då började vi att skratta för jag påminde henne om vad hon sa i sin ungdom när hon strulade med en kille som hon inte tyckte var så fin. "Blundar jag så går det bra". Hon är inte riktigt klok!! Men jäkligt kul! Jag sa att hon skulle göra detsamma med skotern....
Det kanske vankas lite party med henne framöver. Det skall bli hur skoj som helst eftersom att vi inte har varit ute och slagit klackarna i taket på länge. Jag har alltid skoj med henne och det lär inte bli något annat nästa gång heller.

Jag har kommit på att jag inte har hälsat på min moster på länge, kanske dags att ta en liten stökresa dit så att vi får surra av oss lite.

Jag är nog lite beroende av att träffa mina nära och kära.... annars så känner jag mig tom.

Kommentarer
Postat av: moster

Jag blir så varm i hjärtat när du skriver så fint!Mosters lilla Gulljänta!Pusselipuss o Kramar

2010-02-02 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0