Min underbara pojkvän

Efter två nätter på mitt arbete så vankas det äntligen en ledig dag, och inte nog med det... det är alla hjärtans dag!
Mr A:s bil ville inte starta i dag så då kom lilla kusinvitamin som räddaren i nöden med startkablar och hans vanliga härliga humör. Alltid när man träffar honom så är han glad. Underbar liten solstråle. Tack Dennis för att du alltid är hjälpsam och underbar!
Senare åkte jag och mr A på restaurang och åt en mysig middag. När vi väl var hemma igen så vankades det alla hjärtans dag paket. När jag öppnade mitt blev jag så glad att jag kastade mig i famnen på min underbara pojkvän. Där låg en söt liten björn och biljetter till Magnus Betnérs show i mars! Han vet att det är min stora favoritkomiker och jag vet att biljetterna är slutsåld. Men där låg de... biljetterna... när jag såg vilken rad vi skulle sitta på så blev jag ännu mer glad.... rad 2!!!
I kväll kommer jag att somna med ett leende på läpparna, bredvid min underbara och omtänksamma pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilken toppen present! jag hoppas kunna se den åxå genom att riva biljetter...håller tummarna för betne´r är ju kungen! =) har du kollat nån post hörrudu??? kanske fått nått kort om tantmiddag? =)

2010-02-15 @ 06:46:17
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0