Party med brudarna

Det började med att Emma och min moster skulle komma och hämta mig. Jag stod färdig och hörde att det kom en bil men när jag gick ut så var det tomt på gården, jag gick in till Hobbe igen och väntade, då ringde min moster... " Hej, jag tror att vi har kört vilse". Att Emma inte hittar är en sak men min moster har varit här massor av gånger. Jag kunde inte låta bli att skratta, hon sitter väll alltid och surra så mycket så att hon inte tänker på hur vägen ser ut. När vi väl var på väg att hämta två till så skulle min förvirrade moster ringa och berätta att vi var på väg... då hörde vi.. " Hallå? Vem är det?? Hej Ann! Jag ringde fel" Vi skrattade och min moster gjorde ett nytt försök.. " Hallå? Vem är det? Hej Marie! Jag ringde fel". Då håll jag på att vika mig dubbel av skratt i baksätet och beslutade att jag ringde och sa att vi var på g. Hon är helt otrolig min moster... ibland är hon så förvirrad!

Kvällen var jätte trevlig med mycket skratt, ljuvlig mat och underbart sällskap. Det var första gången som jag var hos Malin och jag måste säga att jag gillar hennes inredning och hon hade ett jätte fint hem. Det var mycket värme och kärlek hemma hos henne, precis som Malin är som person.

Vi fick skjuts hem av den alltid så trevliga Anton. Han ställer alltid upp när jag ringer och yrar... att stackarn aldrig blir less. Men jag är tacksam och glad för att han är min vän. Han gör alltid sin omgivning så glad.


Fördrink och förrätt.

Varmrätt och efterrätt

Dooleys med ett väldigt gulligt sugrör

Tre apor??? Haha

Min moster greppar glaset

Malins ena katt har en udda favoritplats

Idag har det varit en ganska tråkig dag som har känts lite meningslös. Det har inte hänt något och tiden har bara tickat iväg.
Jag känner en viss oro i kroppen, som att det är något som inte stämmer.


Kommentarer
Postat av: malin

men tack du braiga jessica...bra bilder och fint skrivet! jag längtar redan till nästa tant middag ;p

2010-03-01 @ 10:57:52
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0