Party

I lördags var det dags för Pelles fest. Jag hade riktigt roligt och det kändes skönt att träffa alla igen. Det var länge sedan jag var ut på party och jag tror att jag behövde det. Jag har haft för mycket tankeverksamhet och känt mig klyven de senaste dagarna, i lördags så släppte jag allt och bara tänkte på mig själv... kanske var det därför som jag blev lite för mycket på lyset :-) Men jag tror att det var bra att träffa alla dessa glada människor. De fick mig att må bra. Fast hela gårdagen låg jag som en kraschad säl i sängen...
Nu är det bara att ladda till lördag igen då det vankas tjejmiddag hos en vän här på byn. Jag ser framemot det för jag tror att vi kommer att få en trevlig kväll med mycket surr och skratt.

Jag är lite fram och tillbaka med en tanke... om jag skall ha fest när jag fyller år eller om jag bara ska skippa det. Jag har inte hört något annat erbjudande förutom att jag skall sitta i möte hela förmiddagen... nackdelen är att det är ganska långt när man väl ska in till krogen på kvällen... men jag får se hur jag gör.


Födelsedagskillen




Min kusin Nathalie fixade håret på mig men jag hittade inget bra foto...

Kommentarer
Postat av: malin

mycket fin frilla!! ja han sa det...det ser jag fram emot..skitsnack och vin! haha

2010-02-23 @ 06:43:44
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är jättefin i håret, och så tycker jag att du passar väldigt bra i brunt.

Hoppas att du har det bra o att kärleken är hos dej för att stanna många kramar Helena.

2010-03-12 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0