propp problem

Efter att ha bott i stan ungefär tre veckor så har jag åkt hem till mina saker. Jag kom hem i går, Hobbe är jätte glad över att återigen få springa lös som ett yrväder. Jag kände mig också nöjd över att vara bland mina saker, känna sig hemma och bara vara... tills jag började att laga mat och proppen gick. Idag kom jag hem efter jobbet och tog ut Hobbe för bus med pinnar, när jag kom in så gick proppen. Är det något som kan göra mitt humör väldigt dåligt så är det dessa proppar.

Nu sitter jag här svärandes och är på dåligt humör. Skall det vara så här?

Jag måste ha kommit in i ett äcklig liten period där allt... då menar jag ALLT... går emot mig. Hade jag haft en bättre ekonomi så hade jag tagit ut alla mina sparade semesterdagar, packat till mig och Hobbe och bara åkt ned till min vän i Stockholm. Bara kopplat bort allt och bara bry mig om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0