Lite ditten och datten

Att känna att det knappt går att andas, lite av en panikångest, är jobbigt. Så blev det för mig för några dagar sedan. Att känna sig nedstämd och lite värdelös även fast det inte ska vara så och att det inte meningen, kan vara lite jobbigt. Jag benade ut mycket när jag pratade med min moster och Anneli igår. De förstod nog mina tankar. Mina tankar är verkliga även fast jag kan tycka att det är lite töntigt. Men kan man rå för när sin hjärna åker berg och dalbana utan att man riktigt kan styra det?

Igår var jag hemma en snabbis för att packa om väskan, kolla post och vattna blommor. Det blev inte riktigt så... Jag packade om väskan, glömde att vattna blommorna och posten hade min hyresvärd tagit in till sig. Men ett rätt av tre är väll alltid något? Hobbe blev jätte glad när han fick lufsa omkring lös, det ha han inte kunnat på hela veckan.

Jag tog med min kabel så att jag kan ladda över bilder i från kameran....


Mycket snö hemma...

Tre generationer lagar mat. Syrran, Signe och mamma

Det är ju klart att Hobbe vill vara med när det vankas mat...

Signe får lördagsgodis av Svenne

Signe ser ganska koncentrerad ut....

Min härliga och gravida syster

Min underbara mamma. Brunbränd efter en vecka i Cap Verde

Min älskade pojkvän mr A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0