Avkopplande helg

Jag kom på att jag har varit dålig på att ladda upp lite bilder här på slutet. Det skall bli ändring på det för nu har jag laddat batteriet till kameran, nu ligger alla i min omgivning risigt till!

I fredags var det fredagsmys med Hobbe och mr A. Det blev tacos och lets dance.... mysigt värre. På lördagen var vi riktigt slöa och gjorde inte ett vettigt handtag på hela dagen. Vi bara skräpade omkring och umgicks.
På kvällen bar det av till syrran för att vara barnvakt. Riktigt mysigt. Vi lekte, målade, kikade på tv och åt massor av onyttigheter.... Jag tänkte att vi skulle hitta på lite bus men jag orkade inte att komma på något så vi var snälla. Det är trevligt att Umgås med Signe utan att hennes föräldrar är med. Hon är en mysig liten tjej och hon är väldigt lättsam att vara med. Jag hoppas att det kommer mer tillfällen då PRO (syrran & Nicke) ska ut och roa sig så att jag får chansen igen. Men jag har stora konkurrenter på den biten. Signes mormor och Signes farmor vill ju också umgås med henne.
Här kommer det lite bilder av gårdagen:



Min systerdotter Signe poserar

mr A och Hobbe

Närbilder på lite godsaker!

Hobbe blir lite trött av att vara barnvakt

Hobbes tjej Onschi... undra vad hon funderar på?

Idag spelar mr A match i Sollefteå. Jag hoppas att hans kropp håller och att de vinner.

Imorgon skall jag och Hobbe göra en rolig kupp för att reta en människa i min närhet lite! Hihi! det skall bli så skoj. Jag lovar att bilder kommer att bli upplagda i morgon för det är nämligen här som människan får reda på det! Jag vet att denne följer min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0