besökslördag

Idag blev det en solning, när jag har varit sjuk så känner jag mig som en salami. Prickig i hela ansiktet. Efter en behövlig solning så kände jag ett litet behov av att träffa folk så det bar iväg till lilla familjen för en snabb visit. Lilla gulliga Ebba frågade varför jag skulle på restaurang utan henne idag. Hon är ju för charmig. Efter en liten förklaring så godtog hon mitt svar men jag lovade att hon skulle få följa med nästa gång.
Sedan var det dag at besöka mitt tredje gudbarn. Jag gjorde en lysande entré hos syrran. Smög in i hallen och hoppade fram i köket där syrran, mamma och min moster satt. Jag skulle kunna betala för att se deras miner igen när jag kom inhoppande och ropade " Mohaaaaa"....syrran har fortfarande bra röst.
Jag spelade en repa på Signes tettarr (gitarr) och sjöng, men hon tog av mig den igen.... undra om hon inte gillade det hon hörde... Hon var noga med att berätta att hon fick tettarren av mig, mr A och Hobbe.... dockebarnet. Efter ett besök där så var det bara att beg sig hem för att lufta Hobbe, Försöka få någon ordning på mitt utseende och ladda för en middag med mr A och hans föräldrar.

Det har varit en trevlig dag och jag tror att kvällen blir minst lika trevlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0