Chockad sjukling

Dra mig baklänges vad jag blev glatt överraskad! Min moster har för första gången kommenterat på bloggen! Kanske blir det en liten datanörd av henne innan det är färdigt :-)
Jag kan inte mer än att hålla med Malin om att jag skulle lusläsa min mosters blogg om hon skaffade en!
Och JAAAA Malin!!! Det lät som en kanon idé att träffas och ha en lite tjejkväll hemma i byn.... Min moster kan ju sova hos mig så att hon också får känna av den lantliga luften! hihi

Jag är fortfarande dålig och kan inte sova en hel natt. Jag blir matt i kroppen för minsta lilla men ändå känner jag mig rastlös. Vetskapn av att jag inte orkar något även fast jag vill gör mig lite otålig. Det brusar och ömmar fortfarande i öronen men det är på bättringsvägen som tur är. Jag har sjukskrivit mig hela veckan ifrån mitt arbete för nu jäklar ska jag ta kampen mot alla tråkiga baciller. Jag har gett mig fasen på att bli frisk och förbli frisk.

Jag skulle egentligen äta kålpudding idag hos lilla familjen men stackars Amanda har jätte hög feber och mår inte alls så bra. Jag lider med det lilla dockebarnet. Jag hoppas att hon blir frisk snart så att hon återigen blir den underbara, skrattande och vackra prinsessa som hon brukar vara, plus att jag slipper att oroa mig för henne.

Jag är fortfarande hos mr A, både jag och Hobbe börjar att känna oss hemma här. Jag bara går omkring och myser. Han är underbar min långdrul...

Funderingar? Ja men hallå, visst har jag såna... men jag väntar med dessa tills jag kan sitta i lugn och ro och blogga om dittan och dattan.

Idag monteras det motorvärmare i min bil. Äntligen så slipper jag att bli kall i stjärten när jag skall åka bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0