En vanlig torsdag

Idag hade jag en trevlig dag på mitt arbete. Skratt och lättsamheter! Jo, vi jobbade ju också såklart..

Min bil är som ett flipperspel, jag måste ringa mekTomas igen för nu har airbagslampan börjat att blinka oxå. Suck. Gör bilen så här bara för att jag skall besikta den nästa vecka? Som vanligt så har Hasse dygnet-runt-jour-till-Jessie. Jag ringer alltid honom så fort det är något med bilen. Idag fick jag höra att jag måste ha på mig bältet jämt, annars kan jag få mina cigg i hjärnan om jag krockar. Han brukar aldrig vara allvarlig den lilla bläckfisken men idag lät han faktiskt omtänksam.

Cigg... fasen vad dålig jag tycker att jag är som inte kunde hålla tillbaka röksuget, men det blev liksom för mycket. Jag måste ta tag i detta igen snart men det är ju så jäkla svårt. Jag är fast besluten om att jag ska lyckas. Mr A röker inte och han skall inte behöva ha en illaluktande flickvän plus att jag måste tänka på hälsan, jag har ju hört att det är farligt att röka :-)

Jag längtar tills i morgon när jag får träffa min underbara mr A igen, vi har inte träffats på flera dagar och det är jätte trist. Jag saknar honom mycket. Imorgon blir det fredagsmys och övernattning i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0