Fredagsmys på jobbet??

Att vakna klockan 08:00 och vara pigg när man skall jobba natt är ingen höjdare. En positiv sak var att jag har hunnit med mycket. Jag hann att rensa lite i förrådet och garderoben plus lite annat. Mitt på dagen så fick jag besök av Pelle som har varit borta i 3 veckor. Gissa hur glad Hobbe blev!!! Det var trevligt att träffa honom igen... Det känns som att det var så länge sedan.
Vi packade hela min bil full med skräp och åkte till tippen. Det känns skönt att få bort lite onödigt som bara ligger och dräller. Det gäller ju att passa på när det kommer muskler på besök. Stackars mr A har gjort illa revbenet igen så jag vill inte be honom att lyfta tunga saker som tex en klumpig tjocktv.

Nu har jag sovit några timmar och snart vankas det jobb. Jag känner mig inte alls laddad eftersom att jag måste stiga upp tidigt i morgon. Jag känner mig inte laddad att jobba helgnätter över huvudtaget för efter nio år så blir man otroligt less på det. Fulla människor som inte vet vart de är och alltid samma gamla dåliga skämt. Nä herre jäklar vad jag vill slippa det. Tur att jag har mysiga kollegor som lyfter upp det trevliga.

Ikväll blir det fredagsmys med kollegor och Hobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0