Hur skall det vara?

Idag har jag varit riktigt trött och less. det var en jobbig dag på jobbet och kvällen blev inte så mycket bättre.
Ibland kanske man hoppas på för mycket.
Hur skall man planera sitt liv? Hur skall man göra för att få ut det bästa? Det mesta är en prioriteringsfråga, vad man vill prioritera i sin vardag. Vad vill man helst göra? Hur ska man lägga upp saker så att inget blir åtsidosatt? Hur mycket skall man engagera sig i jobbet? Jag är ju bara anställd, så det känns som att jag inte behöver ta på mig så mycket att mitt privatliv blir lidande. Kanske är det dags att söka nytt arbete? Ett som jag kan arbeta mig framåt i, just nu trampar jag på samma ställe..
Ska jag börja att resa på kurser igen? Fast då blir jag borta veckovis... men jag verkar ha mycket dötid framöver...

Hur skall det vara?

Hur skall man prioritera?

Buggkurs någon?

Skall vi börja att boxas Anneli? Någonting som vi kan avreagera oss på iallafall... förslag?


Åsa Sandell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0