Min dag

Dagen började med riktigt kroppsarbete. Jag skottade fram både min och mr A:s bil. Båda såg ut som en varsin snödriva och jag fick geléarmar. Fasen vad jobbigt det var men det känns bra efteråt att man har rört lite på sig.

När jag var på väg för att vara barnvakt så var det naturligtvis stopp pga olycka, men efter en stund så lättade köerna.
Jag älskar verkligen mina gudbarn.... alla tre... Idag var jag barnvakt åt Ebba och Amanda. När vi satt vid bordet och klippte bilder så tittade Ebba ut och sa: "Nu snöar det ända till månen" Hon är ju för gullig. Det är alltid så härligt att sitta barnvakt. Jag lär mig alltid nya saker om barn och jag blir lika glatt överraskad varje gång. Visst får jag mycket tankar men det lämnar jag kvar innombords ett tag.... eller tills jag pratar med Anneli sedan. Jag känner att jag måste prata av mig lite om mina alla funderingar som bubblar inom mig. Det var ganska länge sedan som jag hade så här många funderingar... vissa är frustrerande...jobbiga och vissa bra. Men jag känner att jag inte vill dela dessa här pga vissa omständigheter. Kanske har jag varit lite för privat här? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0