Nyvaken

Usch vad jag inte gillar att jobba nätter. Lade mig 06:30 och vakande klockan 11:00... jag kan inte sova och jag kan inte somna om när jag vaknar. Konstig sömn och det känns som att jag inte har sovit alls, men det är bara att bita ihop. Idag vankas det birsta, inköp av tapetsaker, middag hos mamma och sedan rivning av tapeter hemma hos mr A. Ikväll är jag laddad för robinsonfinalen. Spännande!!! Egentligen vet jag inte vem som jag tycker är den mest värdiga vinnaren. Förut tyckte jag Jimmy men jag tror att jag har ångrat mig lite.

På senaste tiden så har jag kännt en liten längtan efter att gå ut och slå klackarna i taket med mina vänner. Det var en evighet sedan jag var ut med mina vänner och hittade på bus. Mr A har varit ute några gånger och luftat sig och då känner jag mig avis när jag sitter på jobbet och har tråkigt. Jag väntar nog tills Pelle fyller år och ha sin fest i slutet av februari. Då kanske jag kan få med mig det lilla äcklet i specksta oxå!? Hon behöver oxå lufta sig lite, men det blir jämt något galet när vi är ute tillsammans.... men vi har aldrig tråkigt :-)

Jag har inte träffat mr A på några dagar så det ska bli skönt att packa väskan och vara inneboende i stan några dagar. Han är en mysig filur den där långdrulen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0