Sjuk och uttråkad

Att känna sig pigg förutom hals och öra känns bra, tills jag rör på mig och inser att min ork är borta. Att gå en promenad med Hobbe känns betungande och det är tur att mr A också är sjuk så att vi kan hjälpas åt. Jag känner mig rastlös men jag orkar inte att göra något, märkligt värre.
Jag har inte bott hemma sedan i fredags och jag börjar att känna mig lite hemma här i stan... märklig känsla måste jag säga... Är det på grund av sällskapet eller har jag bara glömt bort hur bekvämt det är att bo tio minuter ifrån allt?
När jag och mr A har varit med varandra dygnet runt i flera dagar så har jag funderat på hur det känts. Jag måste säga att det känns bra att få in en lite mera vardag tillsammans. Känna varandra på ett litet nytt sätt. Även fast jag tycker att vi känner varandra väl så blir det på ett annat sätt när man gör de vardagliga sysslorna tillsammans också...
Ja Anneli, jag har fortfarande problem med en detalj... jag jobbar på det... det blir bättre :-)

Jag hoppas att jag blir frisk snart så att jag kan träffa mina nära och kära. Mamma åker snart utomlands och jag vill träffa henne innan hon åker... annars får jag nog seperationsångest.... den lilla huggormen ska fira sin födelsedag i Cap Verde utan mig.. kanske ska jag höra med min lilla moster om vi ska ta någon vin,öl, dooleys kväll och bara surra och må gott nån kväll... det var länge sedan jag träffade henne och jag saknar henne, hon är min mamma nr2.

Ikväll ska jag lämna in min bil för montering av mototrvärmare... ser ni också när mina pengar flyger iväg på denna bil???

Nu ska jag kurrera vidare med min två favoritkillar....

Kommentarer
Postat av: moster

jag saknar dej oxå!Vi får ta någon skrål och vrålafton framöver!Krya på er båda två!! puss o kram

2010-01-11 @ 17:10:31
Postat av: Malin

men nu jäklar, moster kommenterra, kanske dax för henne att skaffa en blogg, den skulle jag lusläsa! =)

jag har planer på att ta hem dig och moster till matfors med mamma märit och emma lander för att äta gott och framförallt dricka gott...det blir i slutet på februari om du vill alltså =) minns att vi sagt nått om vin och skitsnack, jag gillar båda! Ha det bra! /Malin

2010-01-12 @ 07:17:28
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0