Småless

Lördagen var jättetrevlig. Vi var på Saffran och åt och gick sedan till en av staden pubar för en drink och lite trevligt surr. Under dagen och kvällen så kände jag att min hals började att ömma igen. Jag och mr A var hemma strax före 24:00. När klockan var strax efter 02:00 så vaknade jag av att min tunga brännde, jag kände en stor knöl i halsen och jag kände mig helt matt i kroppen. Jag var vaken i närmare två timmar för det gick inte att sova. Efter en stund så började det att snurra i mitt huvud och jag fick kämpa för att ta mig till sängen utan att svimma. Det var riktigt läskigt. Tillslut så lyckades jag att sova några timmar men hela söndagen kände jag mig yr och konstig i halsen.
I natt fick jag sova hela natten men halsen är fortfarande helknepig och jag är helt slut i kroppen. Nu väntar jag på att vårdcentralen skall ringa så att jag får någon rätsida på detta. Jag har ju varit hemma ifrån jobbet en vecka för att varit sjuk, jag kan väll inte ha fått tillbaka allt? Det skulle vara pinsamt att ringa jobbet och berätta att jag är sjuk igen. Jag kämpar nog med att åka till jobbet ändå idag även fast jag vet att jag kommer att må pyton, men vad skall jag annars göra?

Jag är småless på att vara sjuk nu. Vill vara frisk som en nötkärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0