Äntligen ledig

Äntligen är jag ledig i två dagar. Jag hoppas att det blir kanonväder så att jag hinner att sola ikapp de som inte har jobbat hela veckan. Jag känner mig lika vit som en treo eftersom att jag har jobbat dagtid och inte hunnit njuta av solen i den grad jag skulle ha velat. Alla badar, myser, picknickar mm men i morgon är det min tur. Jag ska ligga i solen och njuta (förhoppningsvis inte bakis), ta med mig picknick till stranden där jag och Hobbe ska mysa och leka hela dagen.

Nu ska jag göra mig färdig för en färd till gatufesten med min mamma, moster och några fler bekanta. Härligt att mysa med en cider i deras sällskap ibland.
I morgon skall jag för en gångs skull parta lite med Anneli! Ja kors i taket!!! Jag får med det lilla äcklet på lite håll i gång och det är fasen på tiden. Jag saknar att ha roligt med henne och det känns som att jag behöver det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0