Det snurrar

Att alla tankar får plats i en hjärna är egentligen ganska faschinerande. Mina funderingar är fortfarande ett virrvarr. För lite mer än en månad sedan var allt frid och fröjd, jag levde i ett liv som jag trodde var början till något helt underbart. Jag hade framtidsdrömmar, planer, någon att dela allt med, någon att älska och någon som jag trodde skulle leva hela mitt liv med. Men helt plötsligt så står jag här, själv och fortfarande på något sätt funderar... "vad fan var det som hände?"
Det är tomt att komma hem till tomheten, Hobbe ligger och väntar på hans husse, ensamt att äta själv, ingen att ligga sked med, ingen att skratta med och ingen att må gott med. Allt är tomt och borta...

Jag trodde att det skulle bli min bästa sommar men vad fan var det som hände?

Jag trodde att vi skulle gå ett steg längre i förhållandet men vad fan var det som hände?

Det snurrar i huvudet och det snurrar i hjärtat.

Idag är det en dag då jag tänker för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0