Ett återseende

Nu har jag Pelles Audi TT som lånebil. Inte illa pinkat!! Nackdelen är att för två dagar sedan hade jag mammas vrålåk och nu har jag haft Pelles... idag får jag igen mitt dieselknack som inte alls går lika bra. Jo visst har jag en 2.5 och den går bra, men inte alls lika som deras bilar. Det är så skoj att känna farten bara man gasar lite. Fördelen med att jag får tillbaka min bil är att jag slipper tappa körkortet! Fan vad för fort jag kör när jag lånar roliga bilar. Ja Moster, jag kör med huvudet ändå så sluta va orolig! :-) Nu har jag fått tillbaka lusten med mckort igen...
Hasse, Henke och Fredde hade så rätt när det gäller min bil. Det fel dom trodde att det var... var det oxå. Klockrena mekaniker måste jag säga.
Min bil är inlämnad på Medskogs bil och jag kan varmt rekomendera denna verkstad. Kunnig, serviceinriktad och tänker på kunden. Det kan väll inte bli så mycket bättre?!

Igår fyllde min prins 10 år men jag ska fira honom idag istället. Det blir paket och god mat för mitt fyrbenta hjärta.

Jag går i tatueringstankar och jag har fastnat för en som jag skall göra på överarmen. Den skall göras om lite men det kommer att bli kanon!!! Det blir nog att jag åker ner till Borlänge och gör den. Jag är mest nöjd med tatueraren där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0