Jo det var magen...

... igen. Den mår inte riktigt bra. Jag kände hur värken började att komma när jag jobbade igår så det vara bara att åka hem och vila. Även i morse kände jag värken och det gör mig lite orolig eftersom jag jobbar själv hela dagarna.
I går berättade jag för en vän att jag hade ont igen. Vi har känt varandra i massor av år men inte haft någon kontakt de senaste åren. Men han är fortfarande lika omtänksam. Att en människa visar omtänksamhet tycker jag är ett tecken på att man är en bra människa. För mig är en sådan handling viktig i alla relationer man har till någon. Att ringa och höra hur man mår mm.
Vissa verkar tycka att det är knepigt att en tjej har mycket killkompisar, men i min värld är det helt normalt eftersom jag alltid har haft mer killkompisar än tjejkompisar. Med killar är det mer raka rör och det gillar jag. Jag kan vara mig själv på ett avslappnat sätt plus att min humor kanske passar in bättre hos killar.... (förutom med det lilla äcklet som är värre än mig) Jag är nog egentligen ganska okvinnlig. Jag gillar snuskhumor, motorsport, vill klara allt själv mm. En av mina största drömmar är att få åka med min favoritrallyförare Petter Solberg, en annan är att köra dragracing med skoter... så... nää jag är inte kanske så "tjejig" så det kanske är därför som jag har mest killkompisar... för inte fasen behöver jag ligga med dom för det. Vissa killar verkar måsta ligga med alla sina tjejkompisar.

Undra hur jag kom in på det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0