Kräftstjärt

Gud vilket flyt jag har nu! Igår vankades det middag hos systeryster. Jag umgicks med mina syskonbarn och fick middagen framdukad. Kan det bli bättre? JA... idag har jag tillbringat hela dagen med Anneli och hennes barn. Vi började på Vigges underbara strand, Anneli packade med sig en lunch åt oss som var en god sallad. Men som vanligt när man umgås med det lilla äcklet så kan allt hända. Där på filten satt Anneli, lade på mycket sallad, keso och dressing på hennes tallrik... vad händer? jo en stoooor vindpust kommer och tallriken flyger rakt över hennes ben! Det var en sån jäkla rolig syn så jag smålog hela dagen. Efter några timmar blev hon lite rastlös... bildbevis kommer längre ner.
Efter en dag på stranden bjöd jag in mig på middag. Anneli gjorde jätte god mat... grillade kycklig, en god sallad, potatisgratäng och rotfruktsgratäng. Medans hon kockade så lekte jag med Ebba och Amanda. Lovley
Min dag har varit härlig och jag är bara så nöjd. Fasen vad jag älskar alla mina underbara gudbarn!! Jo det är ju klart att jag älskar deras föräldrar oxå... men inte på ett sånt stort och underbart sätt som jag gör med deras barn. Jag bara önskar och hoppas att jag en dag får bli mamma och få ett eget barn att ge alla dessa känslor som finns.


Min yngsta systerdotter Sara

Jag och lillfisen. Syrran är inte en sån bra fotograf...

En dag på stranden








Annelis sjuka humor.... stoppa korven i bikinin :-)

Nämen vad gör hon här?? Provåker på barnens ring...

Nu sitter jag här och ser ut som en stor kräftstjärt... fasen vad jag har brännt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0