Lördagkväll.. å vad roligt

Igårkväll när jag satt ute på baksidan och njöt av tystnaden med en cigg och en skvallerblaska såg jag hur Hobbe riktigt stod och stirrade på ett träd, jag trodde att han hade fått nån knäpp tills jag såg att det var en liten ekorre som skuttade runt. Efter en liten stund kikade jag ut över åkrarna där jag plötsligt ser ett rådjur som så stilla stod och betade. Senare så stod jag och kikade ut över sjön som så underbart breder ut sig och gör utsikten så vacker. Vid sådana tillfällen så slår det mig varje gång att jag bor helt underbart. Vilda djur, sjön, underbara hyresvärdar, Hobbe som skuttar fritt och tystnaden som breder ut sig som en lugnande ocean.
Jag kan gå omkring i bara bikini hela dagarna och bara njuta...



Ikväll blev det en till hemmakväll med Hobbe. Vi gjorde god mat och nu sitter vi och rapar vitlök :-)
I morgon skulle mamma kanske komma så det är bäst att piffa till blommorna.


min iscola och Hobbes isvatten


min mat och Hobbes mat


Sallad är underskattat. Sååå gott


Jag gillar uttrycket "Som man själv vill bli behandlad, behandlar man andra" för jag tycker att det stämmer förbannat bra och jag försöker att leva efter det ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0