Mina lediga dagar

Onsdagen var en trevlig kväll med min familj och några vänner. Lite seg var jag i går men det var bara att rycka upp sig för ännu en kväll på gatufesten. Men ärligt... är inte gatufesten överskattad? Som två PRO tanter så trippade jag och Anneli hem vid 23:30. Alltså vi är inte några partyfolk längre, har åldern tagit ut sin rätt? Eller prioriterar vi annat som känns lite viktigare i våra liv? Att sitta och trängas med en blaskig cider och folk överallt är inte min grej. Jo visst... Brolle var kanon att lyssna på plus att han är ju väldigt snygg att titta på... och europe är ju skoj att kika på.... pudelrockarna, dom har inte lagt av sig så mycket... men ska jag vara helt ärlig så går det ju att kolla på tv oxå. Gammelkärringen Jessie som bor i skogen... hela 32 år gammal.. har talat! Haha

I morse var jag pigg, jag och Hobbe låg och slappade på gräsmattan sedan tog vi ett dopp. Det är +24 i vattnet så det var inte illa.

Här kommer det lite gatufestbilder ifrån onsdag och torsdag..


moster och mamma

Tittut morbror Stefan

mamma, Pia och Kerstin

Brolle

Dålig bild...

Stänut blakk

Det var onsdagen det... Nu kommer torsdag:

Grillmästarna.. Pelle, Micke och Anneli

Marika, Micke och Johan

Johanna och Annie

Christian och mina dubbelhakor :-)

Besök på Martins båt

Europe

Laddad!!

Finn ett fel på första bilden!!! Människan dricker bubbelvatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0