Mmm härliga lördag

Idag blev det lite shopping till min underbara Amanda som fyller år i morgon. Allas våran ängel fyller 5år i morgon. Jag vet att hennes mamma kommer att sucka när jag kommer med paketen men som vanligt ignorerar jag henne... Hon har en förmåga att påpeka att jag handlar för mycket... Men mina dockebarn är värd ALLT!!

Nu sitter jag hos min vän Pelle och väntar på taxi... Med en dooleys i handen, ljuvligt väder och mycket förhoppningar... Kan det bli bättre??!
Så nu vet alla att även fast vi sitter här... tre stycken som jobbar på taxi så får man vänta. Men vad gör det? Vi har trevligt i allafall.

Idag tog Hobbe sitt premiärdopp ihemma. Lillkroppen simmade omkring och såg ut som en flytande limpa. Han var så glad och så sprallig. Typiskt att jag glömde kameran.

Nä nu är det dags att vara social med grabbarna... På återseende i morgonkväll... på dagen är det vilodag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0