O härliga sol!!

Efter att va varit instängd på jobbet hela dagen så väntade lite ärenden och sedan en joggingtur med Hobbe. Fasen vad varmt det var att jogga, med tanke på att jag svettades som en gris så måste det ha sipprat ut mycket ur mig... måste väga kroppen!!

Ikväll är jag utbjuden på middag med tillhöranade vin. Det ska bli skönt att sätta sig ner och bara njuta av en ledig helg samt att ladda upp sig tills i morgon då det vankas 30:års fest. Jo Micke, min vän och arbetskollega fyller "gubbe" (ska jag säga som är äldre) och det ska firas. Efter jobbet åkte jag på bolaget för att inhandla ett gott mousserande vin... typiskt, det var slut :-(

De senaste dagarna har det varit blandade känslor om allt men jag har bestämt mig för att jogga sex dagar i veckan för att bli mer nöjd med heffaklumpskroppen och sedan ska jag försöka att bli den glada, leende Jessie igen. Det går inte över på några veckor och det förväntar jag mig inte heller, men någon typ av livsglädje borde jag få tillbaka... det är ju sommar och allt..

Jag kan inte sluta att tänka på klänningen jag hittade för två dagar sedan, den var så fin... Mamma!! Jag borde få den i namnsdagspresent!! Jag har ju namnsdag på tisdag tror jag...

På söndag blir det kalas... Underbara Amanda fyller hela fem år. tiden går så fort att jag blir helt vimsig när jag ser henne. Det är inte lång tid kvar innan lillhjärtat ska gå i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0