Utan körkort?

Jag har gått och hasat omkring hemma hela helgen, pösiga kläder, osminkad och utan sällskap. Hur kan jag då vara jätte trött nu? Är det vetskapen av att jag har tre arbetspass kvar innan jag får min efterlängtade semester? Just nu blir jag bara trött av tanken på mitt jobb. Jag har varit där nästan varje dag på dagtid. Alla har legat ute och solat medans jag har kämpat på jobbet. Snart är tom en magnecyl brunare än mig. När jag väl har haft en ledig helg.. jamen då är det klart att det ska bli dåligt väder. Suck
Idag var jag hos mamma och Svenne och intog lasagne. Alltså jag bara älskar mammas mat!! Jo det är klart att jag älskar mamma och Svenne oxå. Min mamma är något utöver det vanliga, hon är bara helt underbar. Visst... hon är lite förvirrad ibland men det hör till charmen lite.
Hon gjorde en "liten" matlåda åt mig så när jag kom hem delade jag upp den. Det blev två stora matlådor!
Jag har lämnat in min bil på lagning ikväll så jag fick låna mammas bil. Ja helt ärligt så är det bra att jag bara har den tills i morgon för annars har jag inget körkort kvar. Huuuur skön bil som helst att köra plus att den brummar fint och går som en skållad råtta. Men hur fasen kan en tjej på 32 år ha en dieselkombi (visst, den går bra) och en medelålders kvinna som mamma (vi kan säga 40++) ha ett snyggt vrålåk?????! Fasen vad livet är orättvist ibland.

Nu ska jag försöka att vara byggare Bob och få lös ett lysrör. Det värsta är att jag inte hittar en öppning till fanskapet. Kanske enklare att bara köpa ett nytt badrumsskåp? MEN hur svårt kan det vara?? Annars får jag väll bjuda hit det lilla äcklet för hon är händig i allt nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0