Dagen före...

... en helt vanlig arbetsdag. Jag hör folk överallt som pratar om sin planering till midsommar. Allt som skall shoppas och förberedas. Par som går på affären och planerar kärleksfullt tillsammans, folk som skall åka med sina vänner och fira. Här sitter jag med hunden och skall jobba... ja till och med Hobbe ser less ut eftersom han drog nitlotten och få jobba med mig.

Jag har försökt att se glad ut i flera dagar nu, på jobbet och bland folk men jag blir bara helt matt. Det var skönt att jobba med Mia idag så att jag fick prata av mig plus att jag fick några bra råd... Det bor en liten dr phil i henne.

Det snurrar tankar och funderingar i mitt huvud hela tiden. Jag försöker fortfarande att förstå varför dessa två människor ville mig så illa. Jag funderar på varför det inte fanns någon respekt till mig. Jag funderar på hur man kommer över ett så stort svek. Jag kan inte få bort bilden framför mig när dessa står och hånglar. Allt är ett virrvarr och när jag ser de där kära paren som planerar sin midsommarafton så funderar jag på om jag och Anders skulle ha gått så. Jag blir sjuk i huvudet av alla funderingar... Jag vill inte älta, jag vill glömma all skit och försöka se framåt men hur lätt är det??

Helt ärligt så är jag pissless på att må skit på grund av andra människor. När ska jag få mitt bekymmerlösa liv där allt bara klaffar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0