Deppig =...

Deppskor... igen. Jag är snart stamkund på min favorit skoaffär. När jag känner mig lite nere så blir det alltid nya skor. Nu har jag välkomnat ett par riktigt härliga skor som jag fastnade för. Lite dyra men det är jag värd efter all skit som har varit.
Jag har även hittat ett par andra skor som jag så gärna vill ha, men jag får nog leva på hoppet att dessa finns kvar nästa månad.

Är dom inte lovley så säg!

Ikväll efter jobbet så vankades det bio. Helt otroligt men jag fick med mig en av mina bästa vänner på sex and the city 2... det var Pelle! När vi satt i salongen så konstaterade han... "Det är bara jag som är kille här" Helt sjukt vad han är snäll som offrar sig med att gå på en riktig tjejfilm bara för att få mig att må lite bättre.
Den ända kille i mitt liv som jag känner att jag kan lita på till 100% är Pelle. Stackarn har fått stå ut med alla mina sidor. Sist var förra lördagen när jag ringde helt hysteriskt ledsen, arg och besviken... och fick knappt fram ett ord... mitt i natten. Det är inte många killar som är en sån klippa.
Varför sviker de flesta killar? Har dom inte tillräckligt med respekt?


Jag har underbara nära och kära som ställer upp när jag mår dåligt och jag vet inte hur jag någonsin skall kunna ge igen. Jag är tusen gånger tacksam för att dessa människor finns i mitt liv och det går inte att förklara i ord hur mycket de betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0