Hur tänkte jag nu?

Efter en tråkig, varm och ensam dag på jobbet så var det dags att lufta Hobbe lite i det vackra vädret. Jag kände att jag ville rensa hjärnan lite samt att röra på kroppen... det slutade med att jag och Hobbe tog en joggingtur. Nå fasen tänker man på annant iallafall... "jag ska inte dö, jag ska inte dö, jag måste orka, fan vad varmt, jag ska inte dö, måste jogga längre" så gick nog mina tankar. Fan vad jobbigt det var att jogga i värmen!!
Men jag har gett mig fasen på att nu blir det jogging varje dag i ett försök att gå ner några kilon innan semestern, för inte vill jag trippa som en heffaklump på stranden... nänä här ska det slipas på flosket lite!
Men jag måste nog be Anneli om lite pepping för jag är ju så himla lat...

Snart ska jag till underbara anneli och äta tacos... Ja mamma... mycket sallad och lite ost :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0