Midsommardagen

Igår hade jag en riktigt trevlig dag. Det började med en midsommarlunch hos mamma och Svenne, där var min morfar, båda morbröderna, moster, båda kusinerna och lilla Hobbe. Det var god mat och mysigt sällskap.
Jag passade på att ducha Hobbe ute hos mamma och jag låg inte på plus efter det hos min kära fyrbenta varelse.



En bakfull kusin och en pigg kusin

Två morbröder poserar

Noffen och moster

Mamma och Svenne var matlagningsteamet

Senare var det dags att poffa till sig lite och få till en liten partystass. Som tur är var Natalie på plats och fixade min frisyr lite. Det jag inte tänkte på var att Pelle skulle komma och hämta mig med sin Audi TT cab... snygg frisyr... Men hur mysigt är det inte att glida nercabbat och bara njuta av sommaren?!

Ljuvlig liten bil det här

När vi kom hem till Pelle blev det lite kortspel och sommardrink innan några till av sällskapet anslöt... grillning, kub, bra musik, goda drinkar och en ljuvlig stämning stod på menyn. Danne och Johanna skulle inte dricka... men hur bra gick det???!! Haha det blev jätte trevlig när de insåg hur fel planerat det var. Mr sirap åkte hem och bytte om och Johanna ställde vi vin framför... Klart!

mästerkockarna

Undra vad Johanna funderar på...

Allas våran sångfågel

Oops en till liten sångfågel

Så här glad blir man när man dricker sommardrinkar

Det var en riktigt trevlig kväll som jag behövde med mina vänner. Jag och Johanna pratade lite om ditten och datte, och det var skönt... Men hela vårt lilla gäng blev nog ganska dragen, men kul var det!

Kommentarer
Postat av: Mia alias Dr Phil ;-)

Men va kul att se dig glad igen! Fin bild på dig! Kram

2010-06-27 @ 22:19:58
Postat av: Mia alias Dr Phil ;-)

Men va kul att se dig glad igen! Fin bild på dig! Kram

2010-06-27 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0