Myskväll hos det lilla äcklet

Efter en lång arbetsdag med både taxi och fackligt arbete på schemat så var det dags att åka hem, ta en tallrik jordgubbar och sedan en snabbvila innan vi begav oss till den lilla familjen.
Som vanligt är det mysigt att komma dit och snusa på små prinsessorna och äta god mat... jo... umgås med Anneli och Hasse är ju också trevligt så klart.


Denna varelse kan det här med att laga mat...

Grillmästarna... eller?

Vackra Ebba... hon är ju bara så underbar.

Underbara Amanda hade klätt på sig själv... men lika vacker ändå

Lite grimaser

Lite mat

Mr A försöker att smita förbi kameran... tji fick han

Hobbes syster Wilma kom förbi och hälsade på men Hobbe var tyvärr inte där.

Nu är det dags att packa väskan och flytta in till stan några dagar men först blir det en tripp till världens bästa mamma och fira henne på morsdagen även fast det är en vecka försent...

Ikväll ska mr A bjuda mig på middag men jag kan inte bestämma mig för vilken restaurang jag ska välja... hm jag vet inte om Saffran har öppet, de är min favorit restaurang men de har strulat lite för dom kan man säga. Kanske blir det en liiiiiten dooleys till efterrätt på någon pub??!? Hoppas kan jag alltid.

Kommentarer
Postat av: ammeli

hur kunde du..... var ju inte så snygg på den bilden då rå

2010-06-05 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0