Tokiga familjen

Igår var jag hos Anneli för ett litet intag av tacos. När jag kom dit så möttes jag av två små troll som ville bada ute. Anneli hittade inte grejen som hon skulle pumpa upp bassängen med så det slutade så här:




Amanda ser ju någorlunda normal ut förutom att puffarna på armarna gör så att det ser lite trångt ut... men Ebba...ser ju väldigt rolig ut i hinken... allas vårat charmtroll. Men på något sätt passar hon bra i hinken.
Fördelen är att det aldrig är tråkigt att hälsa på, och just nu behövdes det där skrattet.

Min underbara vän som bjuder mig på middag och mys med familjen. Nästa vecka tänkte jag bjuda in mig till syrran på middag... men hon vet inte det än :-) Jag vill ju mysa med hennes barn oxå.

Två nybadade änglar som äter tacos.

Just nu åskar det som bara den ute och luften är kvav. Jag och Hobbe hann precis med våran joggingrunda innan detta mullrande började. Hobbe är inte så manlig när det gäller vissa saker, som tex åska, mörker, insekter och ensamhet. Men det är ju såna saker som är charmen med honom.
Jag funderar på att ta en till joggingrunda om en stund, jag känner att jag vill få ur mig lite laddade känslor. Då får guldklimpen stanna hemma för han var så stel förut.

Efter jobbet idag så tog jag en tripp på stan. Jag tyckte själv att jag var så duktig för jag handlade bara på rea. Jag måste göra något åt mitt kläd och sko konto som är flera tusen i månaden. Det glödde i mina fingrar när jag hittade en helt underbar klänning på brothers & sisters. Fan vad snygg den var och den var helt perfekt på mig... Suck... jag hängde tillbaka den för priset var 600:- och jag ångrar mig lite nu även fast jag vet att beslutet var rätt.

Nu ligger min sambo och vilar. Han och hans favoritmysdjur ligger likadant... rolig prick det dära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0