Trött som en drogad hamster...

... är jag nu. Jag klarar verkligen inte av att jobba nätter längre. Fulla studenter ringer, dom har inte en susning vart dom är och ändå skall vi tydligen skicka en bil dit. Hello???!! Hur fasen ska det gå till???
Munnen har snart träningsvärk av allt prat och gäspande, Örat värker efter headsetet, ögonen känns röda och vill bara somna, tankarna fumlar iväg till en kudde och jag bara kollar på klockan. Det är över tre timmar kvar innan jag får sluta och just nu känns det som en evighet. Det är tanken på att jag får vara ledig i sju dagar som gör mig vaken.
Jag har ätit upp mina melon och ananasbitar redan, tydligen har jag ätit för mycket ananas för jag har fått blåsor på tungan.

Om snart tolv timmar sitter jag och blir ompysslad av världens bästa Linda. Jag ska till frissan och göra ett försök att bli fin. det är skönt att sitta och skvallra lite med henne om ditten och datten.
Min hundvakt är klar till på lördag, det blir Hobbes favorittjej Anette som ska pyssla om min myspropp. Så i morgon är det min dag att känna mig ompysslad och på lördag är det Hobbes tur. Han gillar verkligen att vara i Anettes sällskap.

Idag surrade jag lite med Anneli. Det är skönt att prata av sig lite med henne. Man måste lätta på trycket i hjärnan ibland.

Jag vill verkligen att det skall bli morgon nu så att jag får sluta mitt arbete och krypa ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0