Vart är orken?

Min kropp känns helt slut. Idag var umgicks jag med Anneli och hennes underbara döttrar. Efter tre timmar så var jag helt slut, orken försvann och jag fick förfrågan om att åka till dom för att äta men kände bara att jag ville hem till ensamheten igen. Den här veckan har jag inte gjort mycket på och det känns som att jag vill gräva ner mig ytterligare en vecka men ekonomin rusar bakåt så det är bara bita ihop och jobba.

Det är fortfarande som att jag lever i en mardröm, jag vill vakna ur den och inse att all denna skit inte har hänt.... men tyvärr är det verkligheten som stirrar på mig med sina onda ögon... verkligeheten som inte vill att jag ska må bra... Just nu har jag bara lust att fråga verkligheten vad jag har gjort för att förkäna detta, varför inte jag kan få ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0