Vart är sommaren?

Idag hann jag och Hobbe bara några meter på våran promenad innan vi kände de första regndropparna som kom med en jäkla fart. Nu spöregnar det och är helt grått. Ikväll skall vi på fest med raggartema, det vankas massor av trevligt folk, livemusik, grillninga och kläder med raggartema. Jag har en klänning som är vit och gammelrosarandig och med en knytning vid brösten. Som det ser ut nu så skall jag packa ner varmt ombyte för annars kommer jag att frysa ihjäl. Men jag vägrar att ta på mig något annat än klänning! Är det raggartema så är det.

Idag blir det en innedag med kloklippning, frisering av hunden, dammsugning och annat småpyssel innan jag ta på mig partyhumöret och laddar för en toppenkväll.

Men visst borde det sluta att regna innan kvällen? Jag hoppas jag hoppas jag hoppas...

Om två dagar är det en viktig dag. Där hoppas jag att jag och mr A tänker lika och tycker lika. Vad gör jag annars? Gräver ner mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

raggarfest? det låter som om jag skulle trivas där :-) inte visste jag att du gillade raggarstuket... hade du trevligt?

2010-06-13 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0