Vart tog den lilla myran vägen?!

Att komma hem och inse att det är myror på hela diskbänken är inte en situation man vill uppleva hela veckan. Den här veckan hände det och efter mycket kämpande så är de små djävulsskapen borta! Alla är döda och jag känner mig otroligt tillfredställd med det :-)
Det som är jobbigt är att när man har en fyrbent "liten" parvel är att det går inte att lägga fram vad som helst för att få död på dom. Jag måste ju tänka på att inte förgifta lillkroppen.

Igår var vi på husvisning, både jag och mr A fick samma känsla.... inte den rätta så huset är redan ett avslutat blad.

Idag var det en kollega som gjorde mig glad. Han sa att det var så skönt när jag jobbade eftersom att det var alltid så lugnt på radion och att jag planerade körningarna på ett bra sett. Jag blev genast en halv meter längre och han gjorde min dag mycket bättre. Det är skoj när någon som man inte känner så väl berömmer en... något som man inte förväntade sig...

Nu är det dags att laga mat, "lill"magen kurrar och det blir en "nyttig" pizza på tacobröd.... mmm mumma

I morgon blir det grillning hos det lilla äcklet. Grymt gott blir det säkert som vanligt... kanske slinker det ner ett litet glas rött oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0