Å herre jäklar!!!

Kroppen var i ett lyckorus... bästa alla hjärtans dag presenten någonsin! Det blev som jag skrev, Magnus Betnér kan inte göra mig besviken, det går bara inte. Han kan verkligen sin sak och är så jäkla härlig. Den här gången blev det mycket snusk... me like! Han sa att pratar man mycket snusk så får man aldrig fem ploppar i tidningen... men tydligen så var det någon som gillar honom skarpt för i dagens tidning får han fem... med all rätt.
Jag tog inte så mycket bilder eftersom att jag har en puppkamera som är värdelös. Jag fick inte till rätta skärpan och kände bara för att hoppa sönder allt som hade med kameran att göra. Men i mitt huvud har jag alla bilderna :-)
Det är inte många komiker som är så påläst och kunnig som Betnér... som kan berätta riktigt låga skämt och linda in dessa med riktigt höga. Jag blir alltid imponerad av hans stil att vara... någonting säger mig att det är en självsäker person med åsikter att stå för och som kan säga vad han tycker och tänker... sån karisma är sexig.




Jag längtar redan till nästa gång... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0