Dagen med stort D!!!

Nu är det bara några timmar kvar till den efterlängtade showen med allas vår bästa Betnér! Jag kan lova att i morgon blir det bilder därifrån. Höga förväntningar? Jo det är klart att jag har. Jag tror att han klarar av mina förväntningar utan problem, hittills så har jag aldrig blivit besviken på vad han har att erbjuda. Ååå vad jag känner att jag tjatar om denna show.. men är det någon som inte vill vara med om detta tjat...SLUTA OCH LÄS!! för jag är ganska övertygad om att det kommer mera... Anneli är inte hemma så jag kan inte tjata, gnata, längta, förvänta, skratta eller lätta mitt hjärta med henne... Jo det är klart att jag ringer henne och stör i hennes mysiga semester... jag måste ha den kontakten med henne, men det blir mest korta samtal för jag vill inte vara en böld i arslet för henne :-)
Är jag beroende av mina nära och kära? Jaaa för hur skulle min värld vara utan alla underbara människor i min närhet?
Jag saknar min mamma också... det var länge sedan som jag fick en jättekram av henne. Kanske behöver jag hälsa på henne för att varva ner lite... känna lugnet. Som det är nu så går ALLT på högvarv. Helsike, jag hinner knappt med själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0