Det vankas våfflor

Det har varit skönt att haft en ledig dag, jag skulle göra jätte mycket men nu sitter jag här och konstaterar att det inte blev så många knop idag. Vart tog tiden vägen?
Strax kommer mr A hit och det vankas våfflor. Imorgon är det våffeldagen men då får jag besök av min härliga familj som skall uppvakta mig. Mamma jobbar på lördag när jag fyller år.... Snopet för henne och min moster att dom missar smörgåstårtan! Mer över till mig (som skall gå ner i vikt) jamijami!! Jag får en lång födelsedag måste jag säga. Torsdag, Fredag och Lördag får jag besök. Härligt!! Massor med kramar och surr väntar.

Många har frågat vad jag önska mig i present... men jag har ingen fantasi och jag känner inte något behov av att det är något särskilt som jag vill ha. Jo visst, jag vill ha en ny kamera och en kanonhärlig Gynningtavla... men dom kostar lite för mycket.
Jo.... jag önskar mig massor av tur nu också... har vi tur så får vi besked på fredag... fasen vad jag är nervös nu!!!!
Alla som jag känner MÅSTE hålla alla tummar nu. Erikas lillschibi skall hålla tummarna oxå, även fast denne bor i magen än, likaså syrrans lillschibi.

Nä nu är det lika bra att förbereda maten innan det ramlar in en hungrig långdrul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0