En dag kvar!!!

Nu är det nära... Bara en dag kvar tills att jag och mr A sitter bänkade på rad 2! Jag läste i tidningen i dag, ett repotage med Magnus Betnér... efter det så längtar jag ännu mera.

Nu är även RAW bokad till nästa torsdag. Fasen vad mycket stand up komik det blir för oss nu i vår. Men ett gott skratt förlänger livet har jag hört. Så håll i hatten vad jag kommer att leva länge! När Anneli går där med sin gammla kropp hasande efter en rullator så ärtar jag om henne lite lätt så där.... jag är ju dock 4 månader yngre än henne plus all komik på det! Man kanske får ta hand om den lilla skatan när hon är fallfärdig...

Igår kom mr A:s dotter. Hon är en underbar liten tös. Hon och Hobbe är född samma år, men Hobbe är 5 månader äldre.... mattes gammkropp.
Hon är lite hundrädd och i början såg det ut som att hon gillade Hobbe mest när han låg och sov.. då kunde hon klappa honom. Idag blev hon lite varmare i kläderna och det slutade med att de två småliven lekte tillsammans nu på förmiddagen.
Jag håller tummarna för att de blir två bra kompisar...
Visst känns det lite ovant med att pojkvännen har barn sedan tidigare. Jag har bara varit med om det en gång förut och då var barnet mycket yngre och förhållandet varade inte så länge på grund av vissa omständigheter. Det är lite svårt att veta hur man skall vara och så vidare, men jag har bestämt mig för att bara vara mig själv.
Visst har jag åsikter om vissa saker men dessa behåller jag för mig själv. Jag försöker att bara vara åskådare på något konstigt sätt...
Snart vankas det bowling... kanske skall man fälla upp sidorna på banan som man gör åt barn...fast åt mig. Jag är ju så rädd om mina naglar.

Kommentarer
Postat av: malin

men är det sant! ska ni på raw! gud så trevligt, kanske en öl på svenssons innan?? det funderar jag och brorsan på, eller på stadshuset där det är =) jag tycker fest låter bra, skäggstubb låter ännu bättre! ;p

2010-03-10 @ 14:07:55
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: malin

men jag är nog på gränsen till desperat, man blir smått galen ibland haha men men jag är alltid spekulant! men va trevligt! en öl sitter ju aldrig fel, och bartömningen får du ta, jag lovar dig ja ;P

2010-03-11 @ 07:10:33
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0