Har våren kommit?

Nu var det länge sedan som jag skrev men dagarna rinner förbi och vips så är det lördag. Det känns som att det var länge sedans som jag var hemma eftersom jag har varit stadsbo i några dagar. Det är ganska smidigt att sova i stan när jag börjar 05:00 på morgonen.

De senaste dagarna har varit ljuvliga. Ett riktigt vårväder har kommit och jag hoppas att det är här för att stanna. När man ser asflaten börjar tina fram, man hör fåglarna kvittra och solen bländar mig med sitt underbara sken.... det är då man får de rätta vårkänslorna.

Men hörrö... har du några funderingar??? Ja det är klart att jag har det.... som vanligt. Jag kan ärligt säga att jag börjar att lessna på allt som åker i mitt huvud. Ibland känns allt bara för komplicerat och vissa dagar så har jag bara lust att dra täcket över huvudet och bara drömma mig bort. Borde det inte vara bekymmersfritt och härligt nu? Det vankas ju vår, Hobbe är bättre i lillhöften, jag bli moster snart och jag ska på en minisemester med mrA, Anneli och Hasse... Mitt liv borde vara hel underbart och jag borde sväva på moln, men på något sätt så går det inte att sväva på de skitmoln som jag står på, bara lite ibland....

Nu skall vi åka till mig så att Hobbe får lufsa lös i vårsolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0