Hockey???

I lördags var jag med syrran och Signe på bio. Hon är ju för härlig denna lilla varelse. "Kolla vad jag har på mig" sa Signe och pekade mot halsen... lite funderande kollade jag på en tom hals... "en halsduk!" jag kollade på syrran lite frågande... "Men Signe den har ju jag tagit av dig" sa syrran med skratt i halsen... signe tittade ner på sin bara hals och såg fundersam ut... Såna gånger går det inte att hålla sig för skratt.
vi hade en mysig dag och när det vankades mat så kom mr A för att umgås lite också.



liten kropp, massor med godsaker och mycket nöjd.

Det ser ut som att Signe ser ett spöke... men det är bara mig hon tittar på.

Prinsessan och grodan var en bra barnfilm... men jag lyckades ändå att slumra till lite...

I söndags var jag och mr A hos mamma för att äta frukost och hjälpa henne med datorn. Som vanligt så dukar hon fram hela bordet fullt med frukost så man äter tills man nästan spricker... helt otroligt.

Ikväll skall jag göra något som jag absolut inte brukar att göra. Jag och mr A skall åka på hockey. Timrå spelar och även fast jag inte är speciellt intresserad så är det skoj ändå. Plus att det är kul att hitta på saker med mr A. Timrå brukar alltid förlora när jag kollar på deras matcher... likaså tre kronor. Folk brukar säga åt mig att inte kolla på viktiga matcher  så jag vågar nog inte att svara om Pia ringer... men jag hoppas att dom vinner så både dom och jag byter våra trender :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0