Ikväll är det dags igen

Även fast jag sov fler timmar än i går natt så var jag mycket tröttare på mitt jobb idag. Det kändes segt och john blund var i mina ögon.
Nu har jag kommit hem och varit ute med lillkroppen på promenad. Uppfriskande.

Igår var jag hos min kusin som fyllde 18år. Jag blev mäkta avis när hon visade mig systemkameran som hon hade fått. Suck... jag vill oxå ha!

Ikväll blir det raw comedy club. Fasen vad skoj det kommer att bli. Jag och mr A börjar med en fördrink med Malin och Rickard... ja det kanske blir mer än en. Men med tanke på min ekonomi den här månaden så blir det relativt lugnt. Jag fick avboka min tid för klippning och färgning den här månaden för jag tyckte att det blev för mycket pengar... 1400:-. Jag var så mycket sjuk förra månaden så min lön är piss.


Igår när jag var på kalas så fick Hobbe följa med mina hyresvärdar på en promenad... mm det här med att gå på sjön är inte min grej...

Signe kikar på skor med mormor.

Min jättemysiga kusin

Nämen! Vad hittade jag här? Jo mrA med hund och dotter

Hobbes tiggslem.... charmig kille

Hobbes tiggarställning. Liggande med bakdelen och sittande med framdelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0