Innebandy??

Igår efter att vi varit hemma i skogen så att Hobbe fick mysa omkring så bar det av till en innebandymatch. Om någon skulle hitta ett fel där så skulle de nog peka på mig.. jag kände mig lite smått förvirrad och jag kan inte en ända regel inom denna sport. Det jag vet att man ska ha bollen och skjuta mål... men då måste man veta vilket mål som är det rätta...  Jag träffade tre personer som jag känner och två av dessa såg frågande och lite chockande ut när de såg mig.

Börjar jag att bli gammal? Klockan 22:00 en lördagskväll bäddar vi ner oss... helt otroligt kan man tycka men john blund kom till oss då...
Men jag måste erkänna att jag har känt mig göralös och uttråkad i helgen. Snart måste det hända något i mitt liv...

Till veckan vankas det Magnus Betnér och jag toklängtar!!!!

Hobbe och sin bästa vän pinnen






Här är den skyldige som fick med mig på innebandy :-)


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Hobbe... Sötisen då! :)

2010-03-13 @ 16:44:19
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0