Jepp, det är en trött tisdag

Jo jag hade rätt, idag på mitt arbete satt jag som en zombie. Men nu är arbetsdagen slut åtminstone för idag. Två tidiga mornar väntar sedan vankas det eftermiddagsjobb.

Inatt blir jag stadsbo igen. Det är ganska skönt att krypa ner i sängen med mr A och veta att jag kan sova några minuter längre än vad jag kan göra när jag sover hemma.
Jag trivs fortfarande med mr A vid min sida. Han är en underbar människa och jag hoppas att det kommer att vara vi mycket länge. Ibland kan han vara en segpropp men det kanske bara är bra, det gör ju att jag skruvar ner lite också.

På vissa saker inom mitt arbete så blir jag ganska brydd.... Vad fan är det som händer????? Ibland har jag lust att ruska om och ge någon en spark i häcken för att få någon reaktion. Kanske skulle jag behöva mr As lugn i bland...
Jag vet fortfarande inte om jag skall börja att köra taxi några dagar i veckan. Om det blir så, så är det tänkt att jag skall börja med det om två veckor. Så här känner jag: Får jag inget besked snart så tackar jag nej. Mitt liv måste gå före och jag känner att jag vill kunna planera lite framåt. Är det något som kan få mig nervig och less så är det allt detta velande. Varför inte bara raka puckar??

Nä jag kanske skall gå och putsa till mig lite och sedan blåsa in till mr A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0