Jobbigt som f**n

Idag har jag jobbat fackligt, jag blev rastlös och kom på tanken att åka till min underbaraste mamma på lunchen. Jag hämtade min moster på väg dit, sedan blev det mycket fnissande, ätande, skvallrande och dagdrömmeri. Men visst behöver man sina nära och kära ibland, att bara vara och bara finnas. Man behöver ladda batterierna.
När jag kom hem så var min energi på topp. Jag tog Hobbe på en lerig promenad och lite lek med pinne... Vad händer när jag kommer in??? Jo jag tar ett glas vatten, sätter på hög musik med bra tempo i, hoppar på min träningscyckel och bränner ur mig bekymmer i 20 minuter... fy vad jobbigt... men det tar inte slut... jag tränar med magtränaren tills jag ramlar, plockar fram hantlarna och efteråt så dansar jag som en tok.... Energin tog slut, nu sitter jag här som en slut och svettig tjej, men jag måste erkänna att det känns förbannat bra! Hoppas bara inte att någon granne såg mig när jag stod och dansade som en galning i min ensamhet.

Om jag kan gå i morgon utan att träningsvärken gör sig påmind så skall jag träna i morgon igen.... nu jäklar! Hello beach 2010 here i come!!!! Håll i hatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0